شوری، اندازه‌گیری تمامی نمک‌های موجود در آب است و یکی از مهم‌ترین پارامترهایی است که در آکواریوم‌های آب شور باید اندازه‌گیری شود. این پارامتر همچنین اولین پارامتری است که در زمان تولید آب شور به صورت مصنوعی جهت پرورش آبزیان آب شور، مورد تست و آزمایش قرار می‌گیرد. شما می‌توانید جهت اندازه‌گیری میزان شوری در نمونه‌های آب شور و آب طبیعی از خرید شوری سنج قلمی HI98319 شرکت HANNA Instrument استفاده نماید.

 

اندازه‌گیری شوری HI98319

تستر شوری HI98319 شرکت HANNA هانا، میزان شوری نمونه‌ها را با اندازه‌گیری میزان EC نمونه در زمانی کمتر از چند ثانیه اندازه‌گیری و به همراه دمای نمونه بر روی نمایشگر شوری سنج نمایش می‌دهد.

 

 اندازه‌گیری میزان pH آکواریوم آب شیرین

 بیشتر گونه‌های آبزیان آکواریوم‌ها در پی اچ آب نزدیک به ۷ (۷٫۵-۶٫۵) زندگی می‌نمایند و به pH آب بسیار حساس هستند و در صورتی که پی اچ آب آکواریوم بیش از حد اسیدی و یا بازی باشد، می‌میرند. در زمان افزایش میزان قلییایت آب، آمونیوم به آمونیاک سمی تبدیل می‌شود و در زمانی که آب آکواریوم بیش از حد اسیدی شود خطر پارگی مویرگ‌های زیر پوستی افزایش خواهد یافت.

جهت اندازه‌گیری میزان پ هاش آب دقیق‌ترین روش استفاده از پی اچ سنج ‌های دیجیتال می‌باشد. این پی اچ دستگاه‌ها با اندازه‌گیری میزان اسیدیته آکواریوم به صورت دقیق شما را در اقدامات لازم جهت حفاظت از آبزیان درون آکواریوم یاری خواهد نمود. پس از اندازه‌گیری میزان پی اچ و اطلاع از اسیدی و یا قلیایی بودن آب آکواریوم شما می‌توانید با اجرای هر کدام از اقدامات ذیل پی اچ آب آکواریوم خود را در حد مطلوب تنظیم نمایید.

 

 

خریدTDS متر قلمی HI98319

در انتها در صورتی که شما خواننده گرامی دستگاه را جهت اندازه‌گیری میزان شوری خود مناسب یافتید می‌توانید برای خرید دستگاه تستر شوری قلمی HI98319 از طریق سفارش‌گذاری آنلاین و یا تماس از طریق تلفن درج شده با کارشناسان فروش این شرکت تماس گرفته و محصولات خود را با بهترین قیمت و کارت گارانتی ۱۲ ماهه شرکت هانا ایران تنها نماینده انحصاری فروش و خدمات کمپانی هانا در ایران و در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت نماید.

تلفن ارتباط با کارشناس فروش شرکت هانا-ایران :

۰۲۱-۳۳۳-۱۱-۴۲۷