هدایت سنج قلمی HI98303 قادر است میزان هدایت الکتریکی را در رنج پایین تا ۲۰۰۰ میکروزیمنس بر سانتی‌متر اندازه‌گیری نماید. این رنج جهت بررسی و کنترل تغییرات کیفی آب در آب آشامیدنی، فرآیند تصفیه آب، آب مورد استفاده جهت آبیاری و کنترل‌های میدانی آبهای سطحی ایده‌آل است. این کنداکتیویتی متر و یا EC متر بصورت ضد آب طراحی و قابلیت شناور ماندن بر روی آب را داد. بدنه هدایت سنج قلمی HI98303 از مواد مقاوم ساخته شده و شما می‌توانید از این دستگاه جهت استفاده بصورت میدانی و یا آزمایشگاهی بهره گیرید.

 

نمایشگر هدایت سنج قلمی 98303

 

دستگاه HI98303 دارای نمایشگر دو خطی است که قادر است میزان کنداکتیویتی اندازه‌گیری شده را به همراه میزان دمای نمونه بصورت همزمان نمایش دهد. دستگاه قابلیت اندازه‌گیری دما را بر حسب هر دو واحد سانتی‌گراد و فارنهایت دارد و شما می‌توانید پس از وارد شدن به منوی تنظیمات دستگاه واحد مورد نیاز خود را انتخاب نماید. از دیگر پارامترهایی که توسط کاربر قابل تنظیم است زمان خاموشی خودکار دستگاه است. کاربر می‌تواند بر حسب نیاز خود این زمان را بر روی ۸ و یا ۶۰ دقیقه تنظیم و یا این قابلیت را غیر فعال نماید.

 

مشاوره و خرید دستگاه

 

در انتها در صورتی که شما خواننده گرامی دستگاه EC متر مدل HI98303 را جهت اندازه‌گیری پارامتر EC خود مناسب یافتید می‌توانید از طریق سفارش‌گذاری آنلاین و یا تماس از طریق تلفن درج شده با کارشناسان فروش این شرکت تماس گرفته و محصولات خود را با بهترین قیمت و کارت گارانتی ۱۲ ماهه شرکت هانا ایران تنها نماینده انحصاری فروش و خدمات کمپانی هانا در ایران و در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت نماید.

تلفن ارتباط با کارشناس فروش شرکت:

۰۲۱-۳۳۳-۱۱-۴۲۷