EC متر و Soil Activity متر پرتابل مدل HI993310 مستقیم در خاک

EC متر پرتابل خاک HI993310 محصول کمپانی هانا جهت اندازه‌گیری سریع و دقیق کنداکتیویتی در خاک بصورت مستقیم و محلول‌ها طراحی و ساخته شده است. HI993310 به همراه دو پراب با مدل‌های HI76305 و HI76304 عرضه می‌گردد. الکترود HI76305 دارای بدنه استیل، سنسور دمایی سر خود و نوک مخروطی است و کاربر می‌تواند با استفاده از این الکترود به اندازه‌گیری مقادیر EC و فعالیت خاک Soil Activity بصورت مستقیم در خاک بپردازد.

 

میزان کنداکتیویتی یکی از پارامترهای مهم در گلخانه و سیستم‌های هیدروپونیک می‌باشد. این پارامتر در خاک و یا محلول‌های غنی شده (کودهایی که بصورت محلول در آمده‌اند) جهت اندازه‌گیری میزان نمک‌های مغذی و مفید مورد استفاده قرار می‌گیرد. میزان کنداکتیویتی خاک قبل و بعد از کوددهی مورد آزمایش قرار می‌گیرد تا از تاثیر کوددهی و غیر مضر بودن آن برای ریشه گیاه اطمینان حاصل گردد. همچنین کنداکتیویتی آب مورد استفاده در آبیاری نیز مورد آزمایش قرار می‌گیرد تا در رنج و غلظت مواد مغذی موجود در آب جهت استفاده مناسب باشند.

 

 

خرید دستگاه هانا

در پایان در صورتی که شما خواننده گرامی ec متر پرتابل HI993310 هانا را جهت اندازه‌گیری پارامتر کنداکتیویتی خود مناسب یافتید می‌توانید از طریق سفارش‌گذاری آنلاین و یا تماس از طریق تلفن درج شده با کارشناسان فروش این شرکت تماس گرفته و محصولات خود را با بهترین قیمت و کارت گارانتی ۱۲ ماهه شرکت Hanna Iran تنها نماینده انحصاری فروش و خدمات کمپانی هانا در ایران و در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت نماید.

تلفن ارتباط با کارشناس فروش شرکت:

۰۲۱-۳۳۳-۱۱-۴۲۷