DO متر رومیزی با قابلیت اندازه‌گیری pH و EC

pH/EC/DO متر رومیزی HI2040 محصول شرکت هانا HANNA و جزو سری محصولات Edge می‌باشد. این سری محصولات جدیدترین و به روزترین دستگاه‌های کمپانی هانا هستند که کاربر می‌تواند از آن به دو صورت رومیزی و یا پرتابل استفاده نماید. با استفاده از اکسیژن متر مدل HI2040 می‌توانید علاوه بر اندازه‌گیری DO به اندازه‌گیری پارامترهای کنداکتیویتی و پی اچ نیز بپردازید اما الکترودهای آن را باید بصورت جدا تهیه نمایید.  سری محصولات Edge کمپانی هانا که DO متر مدل HI2040 نیز جزو این سری می‌باشد دارای ویژگی‌های ذیل می‌باشند.

 

مد کاربری

اکسیژن متر رومیزی و پرتابل مدل HI2040 دارای دو مد کاربری ساده و پیشرفته می‌باشد. با استفاده از مد ساده و یا ابتدایی می‌توانید به اندازه‌گیری‌های روتین و روزمره بپردازید و در صورتی که نیاز دارید از تمامی توانایی‌های دستگاه HI2040 استفاده نمایید می‌توانید از مد پیشرفته DO متر استفاده نمایید.

 

مشاوره و خرید محصول

در انتها در صورتی که شما خواننده گرامی دستگاه pH/EC/DO متر رومیزی HI2040 را جهت اندازه‌گیری میزان اکسیژن محلول در آب و یا pH و EC انتخاب نموده‌اید، می‌توانید از طریق سفارش‌گذاری آنلاین و یا تماس از طریق تلفن درج شده با کارشناسان فروش این شرکت تماس گرفته و محصولات خود را با بهترین قیمت و کارت گارانتی ۱۲ ماهه شرکت هانا ایران تنها نماینده انحصاری فروش و خدمات کمپانی هانا در ایران و در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت نماید.

تلفن ارتباط با کارشناس فروش شرکت:

۰۲۱-۳۳۳-۱۱-۴۲۷