EC/TDS/Resistivity/Salinity متر پرتابل HI98192 یک کنداکیویتی متر پرتابل است که دارای رنج اندازه‌گیری EC از ۰٫۰۰ تا ۴۰۰ میلی‌زیمنس بر سانتی‌متر می‌باشد. هدایت سنج HI98192 همچنین قادر است مقادیر TDS، مقاومت ویژه و شوری را در سه رنج متفاوت اندازه‌گیری نماید. از دیگر قابلیت‌های این کنداکتیویتی متر پیشرفته انجام هر سه مرحله تست USP 645 می‌باشد.

کنداکتیویتی متر HI98192 دارای بدنه‌ای ضد آب و دارای کلاس حفاظتی با IP67 می‌باشد، تجهیزات دارای این IP می‌توانند برای مدت ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب بدون مشکل بکار خود ادامه دهد. به همراه HI98192 الکترود مدل HI763133 عرضه می‌گردد، این الکترود دارای کانکتور Quick DIN بصورت ضد آب و با امکان اتصال سریع عرضه می‌گردد.

انجام تست USP 645 

شوری سنج HI98192 قادر است تا هر سه مرحله تست USP 645 را در خصوص میزان EC آب خالص مورد استفاده در صنایع داروسازی انجام دهد و در صورت پاس نمودن هر تست، گزارش تایید و مطابقت با استاندارد آزمایش را صادر نماید.

باتری دستگاه

کنداکتیویتی، سختی، شوری و مقاومت ویژه سنج مدل HI98192 جهت کار از ۴ عدد باتری ۱٫۵ ولتی AA بهره می‌برد. این باتری‌ها قادر هستند تا انرژی مورد نیاز دستگاه را تا ۱۰۰ ساعت تامین نمایند.

 

خرید دستگاه

 

در انتها در صورتی که شما خواننده گرامی دستگاه را جهت اندازه‌گیری میزان شوری خود مناسب یافتید می‌توانید برای خرید شوری سنج قلمی HI98319 از طریق سفارش‌گذاری آنلاین و یا تماس از طریق تلفن درج شده با کارشناسان فروش این شرکت تماس گرفته و محصولات خود را با بهترین قیمت و کارت گارانتی ۱۲ ماهه شرکت هانا ایران تنها نماینده انحصاری فروش و خدمات کمپانی هانا در ایران و در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت نماید.

تلفن ارتباط با کارشناس فروش شرکت هانا-ایران :

۰۲۱-۳۳۳-۱۱-۴۲۷